Image Alt

Întrebări frecvente

Ce este Calderon?

O societate cu profil cultural și educativ. Suntem activi din septembrie 2013.

Ce este Calderon?

O societate cu profil cultural și educativ. Suntem activi din septembrie 2013.

CU CE VĂ OCUPAȚI?

Organizăm evenimente. Conferințe, dezbateri, ateliere, întâlniri cu artiști și savanți, cursuri.

UNDE AU LOC EVENIMENTELE VOASTRE?

La București.

ORGANIZAȚI ȘI EVENIMENTE CARE SE CONSUMĂ EXCLUSIV PE INTERNET?

Da. În atare situații, folosim canalul Zoom.

CARE ESTE NUMELE JURIDIC AL SOCIETĂȚII CALDERON?

Deloti Consulting S.R.L.

DE UNDE VINE NUMELE „CALDERON“?

Primele manifestări organizate de noi au fost găzduite de filiala bucureșteană a Memorialului Sighet, situată pe strada Jean-Louis Calderon.

CUM TREBUIE CITIT CUVÂNTUL „CALDERON“? CA ÎN LIMBA FRANCEZĂ? CA ÎN SPANIOLĂ?

Noi îl citim exact așa cum se scrie. Îl tratăm ca și cum ar fi românesc.

CUM AFLU DIN TIMP CE EVENIMENTE PREGĂTIȚI?

Avem un buletin informativ la care vă puteți abona.

CINE POATE PARTICIPA LA MANIFESTĂRILE CALDERON?

Orice persoană care a împlinit 15 ani.

LA EVENIMENTELE VOASTRE, INTRAREA ESTE CU PLATĂ?

Da.

CUM REȚIN UN LOC?

Rezervarea se face fie pe sait (vedeți butonul Rețineți un loc cu care se încheie prezentarea fiecărui eveniment), fie scriindu-ne direct la adresa info@eveno.ro.

CUM EFECTUEZ PLATA?

Plata taxei de participare se face fie pe sait (cu cardul), fie prin transfer bancar (virament
direct din contul dvs. în contul nostru). Locul se consideră rezervat abia în momentul în care banii ne intră în cont.

POT ACHITA ÎN TRANȘE?

Nu. Plata se face întotdeauna integral și anterior evenimentului. Taxa de participare nu poate fi achitată în tranșe și nu poate fi achitată după începerea evenimentului.

ÎN CE CONDIȚII POT SOLICITA RETURNAREA BANILOR?

Returnarea se face numai la cerere și numai dacă retragerea e anunţată cu cel puțin 3 zile calendaristice înainte de data evenimentului (în cazul evenimentelor cu mai multe ședințe sau întâlniri, cu cel puțin 3 zile calendaristice înainte de data primei ședințe sau întâlniri). Prin „retragere“ înțelegem anunţarea în scris a dorinței de a anula rezervarea.

CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ AM REZERVAT UN LOC, DAR NU AM MAI PUTUT PARTICIPA?

Dacă evenimentul a avut deja loc, iar dvs. nu ați mai putut participa, taxa nu se returnează. Regula e valabilă indiferent de numărul de ședințe sau întâlniri presupuse de eveniment, tot așa cum e valabilă indiferent de numărul de ședințe sau întâlniri la care nu ați mai putut participa.

POT REZERVA UN LOC PENTRU ALTCINEVA?

Da. Când rezervați un singur loc, aveți obligația de a ne comunica dacă locul este pentru dvs. sau pentru altcineva. Dacă locul este pentru altcineva, trebuie să ne comunicați numele persoanei, precum și adresa sa de e-mail.

POT REZERVA MAI MULTE LOCURI?

Da. Când rezervați mai multe locuri, aveți obligația de a ne comunica numele și adresele de e-mail ale tuturor persoanelor pentru care rezervați.

UNDE GĂSESC DETALII SUPLIMENTARE DESPRE ÎNSCRIERE ȘI PARTICIPARE?

Vă invităm să citiți pagina privitoare la termeni și condiții. Sau să ne scrieți la info@eveno.ro.

ORGANIZAȚI EVENIMENTE ȘI PENTRU COMPANII?

Într-adevăr, organizăm evenimente pentru publicul larg și organizăm evenimente pentru companii. Sunt linii de acțiune diferite. Evenimentele pentru companii au un regim închis și, de la caz la caz, ele se pot supune unor reguli ușor diferite de cele de mai sus.