Eveno este numele comercial al companiei Deloti Consulting S.R.L. În intervalul 2013-2024 am folosit numele comercial Societatea Calderon. Datele noastre de identificare sunt:
sediu social: București, sectorul 3, str. Vlad Dracul, nr. 1, bl. B13, scara 1, ap. 15
C.U.I.: RO30886996
număr de ordine în registrul comerțului: J40/13156/2012
cont bancar: RO88INGB0000999903314884 (I.N.G.)
număr de telefon: 0727.065.679
adrese de e-mail: info@eveno.ro, deloti@outlook.com
Esențiale pentru derularea activității noastre, precizările de față trebuie parcurse cu atenție de fiecare persoană sau companie care intră în contact cu noi.
(I) Rezervarea unui loc la un eveniment organizat de Eveno se face fie pe sait (vedeți butonul Rețineți un loc cu care se încheie prezentarea fiecărui eveniment), fie scriindu-ne direct la una dintre adresele noastre de e-mail (de pildă, info@eveno.ro).
(II) Plata taxei de participare la un eveniment se face ori pe sait (cu cardul), ori prin transfer bancar (virament direct din contul dvs. în contul nostru). În cazul în care optați pentru plata cu cardul, vă răspundem trimițându-vă în cel mult 48 de ore un e-mail care confirmă rezervarea locului. În cazul în care alegeți transferul bancar, vă răspundem trimițându-vă în cel mult 48 de ore un e-mail cu datele contului (pentru ca apoi, odată plata efectuată, să vă transmitem un al doilea e-mail pentru confirmarea rezervării). Locul se consideră reținut abia în momentul în care banii ne intră în cont.
(III) Cu cel puțin două zile înainte de un eveniment, persoanele care achiziționează locuri primesc de la noi un mesaj cu detalii practice: cum se ajunge la adresa întâlnirii, ce reguli trebuie să respecte participanții etc. Data fiecărui eveniment este menționată pe sait, astfel încât să știți cât aveți de așteptat după ce efectuați plata. Uneori, e vorba de câteva zile; alteori, de câteva săptămâni sau luni.
(IV) Rezervarea unui loc la un eveniment implică faptul că ați citit și înțeles condițiile în care se desfășoară evenimentul (loc, dată, lector, durată, frecvență, conținut, scop, preț, organizator etc.).
(V) Prin rezervarea unui loc la un eveniment, vă angajați că datele de contact pe care ni le-ați transmis sunt corecte. Dacă datele de contact nu sunt corecte, rezervarea nu este valabilă, deoarece nu avem posibilitatea să luăm legătura cu dvs. Într-o asemenea situație, taxa de participare nu se returnează.
(VI) Pe sait, toate preţurile afişate sunt în lei (noi). Dacă un eveniment presupune mai multe întâlniri sau ședințe, trebuie înțeles că prețul afișat privește întregul pachet, nu doar o parte din el.
(VII) Plata se face întotdeauna integral și anterior evenimentului. Taxa de participare nu poate fi achitată în tranșe și nu poate fi achitată după începerea evenimentului.
(VIII) Returnarea taxei de participare se face numai la cerere și numai dacă retragerea e anunţată cu cel puțin 3 zile calendaristice înainte de data evenimentului (în cazul evenimentelor cu mai multe ședințe sau întâlniri, cu cel puțin 3 zile calendaristice înainte de data primei ședințe sau întâlniri). Prin „retragere“ înțelegem anunţarea în scris a dorinței de a anula rezervarea.
(IX) Dacă evenimentul a avut deja loc, iar dvs. nu ați mai putut participa, taxa nu se returnează. Regula e valabilă indiferent de numărul de ședințe sau întâlniri presupuse de eveniment, tot așa cum e valabilă indiferent de numărul de ședințe sau întâlniri la care nu ați putut participa.
(X) Când rezervați un singur loc, aveți obligația de a ne comunica dacă locul este pentru dvs. sau pentru altcineva. Dacă locul este pentru altcineva, trebuie să ne comunicați numele persoanei, precum și adresa sa de e-mail.
(XI) Când rezervați mai multe locuri, aveți obligația de a ne comunica numele și adresele de e-mail ale tuturor persoanelor pentru care rezervați.
(XII) Dacă ați rezervat mai multe locuri la un eveniment și doriți să vă retrageți, trebuie să ne comunicați dacă anulați rezervarea unui loc, rezervarea mai multor locuri sau rezervarea tuturor locurilor. Dacă nu se anulează rezervarea tuturor locurilor, societatea noastră trebuie să știe numele persoanelor pentru care rezervarea continuă să fie valabilă.
(XIII) Dacă ați rezervat un loc, dar doriți să schimbați numele beneficiarului, trebuie să ne anunțați cu cel puțin 3 zile calendaristice înainte de data evenimentului (în cazul evenimentelor cu mai multe ședințe sau întâlniri, cu cel puțin 3 zile calendaristice înainte de data primei ședințe sau întâlniri). Dacă ne anunțați după acest termen, schimbarea nu poate fi efectuată.
(XIV) Dacă ați rezervat mai multe locuri, dar doriți să schimbați numele beneficiarilor pentru toate, trebuie să ne anunțați cu cel puțin 3 zile calendaristice înainte de data evenimentului (în cazul evenimentelor cu mai multe ședințe sau întâlniri, cu cel puțin 3 zile calendaristice înainte de data primei ședințe sau întâlniri). Dacă ne anunțați după acest termen, schimbarea nu poate fi efectuată.
(XV) Dacă ați rezervat mai multe locuri, dar doriți să schimbați numele beneficiarilor pentru unele dintre ele (sau pentru unul dintre ele), trebuie să ne anunțați cu cel puțin 3 zile calendaristice înainte de data evenimentului (în cazul evenimentelor cu mai multe ședințe sau întâlniri, cu cel puțin 3 zile calendaristice înainte de data primei ședințe sau întâlniri). Dacă ne anunțați după acest termen, schimbarea nu poate fi efectuată.
(XVI) În oricare dintre cazurile de mai sus, notificarea trebuie să vină de la persoana sau compania care a rezervat locul (locurile), nu de la persoana sau compania care beneficiază de loc (locuri). Altminteri, nu este luată în considerare.
(XVII) În oricare dintre cazurile de mai sus, notificarea trebuie făcută prin e-mail sau telefon. Notificările făcute prin orice alt canal nu sunt luate în considerare.
(XVIII) În timpul evenimentelor noastre, participanților le este interzis să facă fotografii (sau stop-cadre de ecran).
(XIX) Participanții la evenimentele noastre nu au dreptul să le înregistreze audio sau video. Dreptul de proprietate intelectuală asupra conținutului evenimentelor aparține societății noastre, iar încălcarea acestui drept se sancționează potrivit legii.
(XX) Dacă un participant la un eveniment stânjenește buna desfășurare a acestuia, avem dreptul de a-i anula rezervarea. În asemenea situații, anularea nu e însoțită de returnarea banilor.
(XXI) Dacă afișarea, copierea sau utilizarea conținutului de pe sait este perturbată de o conexiune deficitară la Internet, de erori de software, de defecțiuni la server, de alte neajunsuri tehnice neimputabile nouă, societatea noastră nu este răspunzătoare pentru eventualele prejudicii.
(XXII) Societatea noastră este deținătorul drepturilor de proprietate intelectuală asupra saitului, siglei, designului, textelor — în general, asupra întregului conținut al acestuia. Fără prealabila autorizare a deținătorului, folosirea acestor elemente se sancționează potrivit legii.
(XXIII) Ne rezervăm dreptul de a face oricând modificări asupra conţinutului saitului (informaţii, prezentări, texte, imagini, preţuri etc.).
(XXIV) Eventualele neînțelegeri se soluționează pe cale amiabilă sau de către instituțiile românești, potrivit legislației românești.
(XXV) Societatea noastră organizează evenimente pentru publicul larg și organizează evenimente pentru companii. Sunt linii de acțiune diferite. Evenimentele pentru companii au un regim închis, se derulează în baza unui contract și, de la caz la caz, se pot supune unor reguli diferite de cele de mai sus (cu condiția ca aceste reguli diferite să fie consemnate expres în contract).
(XXVI) Prin efectuarea unei comenzi, vă exprimați acordul cu privire la termenii și condițiile de mai sus.
(XXVII) Termenii și sintagmele a căror căutare pe Internet ar putea duce pe saitul nostru sunt: arte, știință, cultură, curs, cursuri, formare, instrucție, atelier, workshop, team-building, corporate training, corporate learning, training, trainer, skills, soft skills, personal development, dezvoltare personală, learning and development, learning, adult learning, e-learning, microlearning, lifelong learning, învățare continuă etc.
(XXVIII) Dacă aveţi întrebări sau cerințe, vă rugăm să ne contactaţi la info@eveno.ro, deloti@outlook.com sau 0727.065.679.